Ray-Ban 2019 – značka je doprovázen emoce

 
 
 

+421919413112 (PO-PIA 09:00 do 16:00)

 
 

Doprava zdarma na celém SR Doprava zdarma do ČR

 
 
 
Úvod > Blog > Ray-Ban 2019 – značka je doprovázen emoce
 
Zhlédnutí: 148

Ray-Ban 2019 – značka je doprovázen emoce

Ray-Ban je značka, kterou svět zná již dlouhá desetiletí. Milují ji stejně ženy, muži a důvěru si získala i pro naše děti. Značka Ray-Ban je vyjádřením originality, maximální funkčnosti a dokonalé ochrany očí.

V rámci poslední kampaně 2019 se značka Ray-Ban zaměřila na lidské pocity, okamžiky života, cesty a zážitky, které nás spojují. Situace, které život přináší jsou stejně veselé, ale i tragické. Vášnivé, ale i smutné. Toto všechno nás obklopuje, týká se nás to, žijeme tak.

 

Ray-Ban ve své kampani ukazuje příběhy, které zažíváme každý den. Střídají se v nich rozmanité pocity - zranitelnost a empatie, vášeň a radost, důvěra a hrdost.

 

Ray-Ban Wayfarer RB2140

 

A přesně o to jde. Ukázat ve svých modelech rozmanitost a autenticitu kultovního stylu značky Ray-Ban .

Tato emocionální kampaň vyjadřuje okamžiky, které nás spojují a dotvářejí pocit sounáležitosti a jedinečnosti. Vyjadřuje také dlouholeté spojení společnosti Luxottica Group a značky Ray-Ban.

 

-Ban Ray Square

 

Ikonické sluneční brýle Ray-Ban jsou nezaměnitelné svým rozpoznatelným tvarem a osobním stylem. Barevná rozmanitost slunečních brýlí dává možnost bohatého výběru, kde neposlední místo hrají pocity, které poskytnou záruku autentického zážitku při nošení této značky.

 

Ray-Ban je značka, kterou jednoduše provázejí emoce!

 

zdroj: Luxottica

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze